Salut, Mircea! Ești de aproape un an în Class IT. Cum a fost această perioadă pentru tine, din punct de vedere profesional? În ce fel ai evoluat față de primele tale zile în companie?

Din punct de vedere profesional, venirea în ClassIT a fost un pas înainte pentru că am trecut de la domeniul media&advertising, aflat în declin, la un domeniu stabil, cu potențial imens de creștere în perioada următoare. Totul se desfășoară rapid, în fiecare zi ai parte de noi provocări prin prisma cărora acumulezi noi informații. Recent am evoluat de la gradul de Sublocotenent la Locotenent Junior.

 

Ce te-a motivat să aduci rezultate până în prezent?

Motivația principală o constituie dorința de a reuși în ClassIT, principalul scop fiind reprezentat de atragerea unui număr cât mai mare de clienți.

 

Cum descrii funcția ta în departamentul de vânzări? Care crezi că este cheia în a fi eficient în domeniul vânzărilor?

Funcția mea din departamentul de vânzări constă în identificarea oportunităților potrivite pentru Class IT precum și valorificarea acestora, ceea ce îmi conferă sentimentul că pot contribui la evoluția companiei, alături de colegii implicați.

În domeniul vânzărilor, cheia în a fi eficient constă în relația pe care o conturezi cu clientul, să dai dovadă de interes față de business-ul acestuia și să respecți ceea ce ai promis, concept pe care l-am găsit deja asimilat în Class IT: ”We never let you down.”

 

Care a fost cea mai mare provocare a ta la Class IT?

Cea mai mare provocare în Class IT a fost să lucrez împreună cu colegii în vederea conturării unei propuneri de colaborare complexe ce a cuprins mai multe proiecte și servicii pentru un client ce activează în segmentul Retail. Provocare prin intermediul căreia am înțeles mai bine ce oferă Class IT și am valorificat competențele și certificările deținute de către colegii de la departamentul tehnic. În acest moment, am provocarea de a participa și a câștiga cât mai multe licitații.

 

Pentru că suntem în săptămâna #EFICIENTA, cum vezi tu conceptul de eficiență și prin ce acțiuni ai dat dovadă de aceasta?

Având în vedere aspectul că fac parte din departamentul de vânzări, echivalez eficiența cu dedicația arătată clientului, prin proactivitate în transmiterea informațiilor. Am dat dovadă de #eficienta prin transmiterea propunerilor și a proiectelor în care am fost implicat cu cel puțin înainte de o zi înainte de termenele convenite.