Cum măsoară un director general performanța IT din compania sa? Cum validează că se află pe drumul cel bun în ceea ce privește funcționalitatea proceselor și sistmelor IT din companie, iar angajații primesc suportul IT necesar pentru activitățile zilnice?

Răspunsurile la aceste întrebări și la multe alte aspecte ce țin de valoarea IT-ului într-o  companie au fost oferite celor 15 directori generali, prezenți la primul eveniment din seria Breakfast Meetings.

 

Discover your IT treasure – Breakfast Meetings from Class IT

Bogdan Tudor, CEO Class IT, le-a dezvăluit directorilor prezenți o serie de întrebări prin care aceștia pot urmări rezultatele oferite de un furnizor se servicii IT. Începând cu raportarea acțiunilor proactive și rezolvarea situațiilor IT critice, care contribuie activ la creșterea productivității angajaților, până la investiția furnizorului în oameni și instrumente de management, toate acestea sunt rezultate măsurabile, prin care clientul poate evalua serviciile primite. Este vital ca un furnizor de servicii IT să înțeleagă nevoile de business ale clientului, iar acesta din urmă să ofere direcțiile de abordare, astfel încât IT-ul să contribuie la îndeplinirea strategiei de business. Nu în ultimul rând, participanții au descoperit acțiuni concrete pe care le pot întreprinde în propria companie, pentru a evalua și monitoriza suportul IT actual sau viitor.

 

Ca studiu de caz, Gabor Bodo, director IT la Renania, a prezentat strategia IT care stă la baza evoluției companiei din care face parte și a oferit celor prezenți exemple reale și indicatori relevanți care validează o strategie IT valoroasă. Fie că există un director IT în companie, fie că IT-ul este externalizat, definirea unei strategii IT în conformitate cu viziunea companiei este primul pas către atingerea performanței și dezvoltarea afacerii. În același context, stabilirea și măsurarea unor indicatori clari de performanță sunt două aspecte care fac diferența între un suport IT performant și  procese IT care nu aduc valoare.

 

Întâlnirile Breakfast Meetings au loc lunar și se desfășoară într-un format informal, iar scopul acestora este să ofere directorilor generali invitați oportunitatea de a descoperi valoarea pe care o poate aduce IT-ul într-o companie, contribuția acestuia în creșterea afacerii și optimizarea costurilor, precum și mijloacele prin care pot atinge aceste obiective.