Am extins Biblioteca Digitală Star Team cu noi cărți, care să le ofere colegilor noștri noi oportunități de a-și îmbunătăți competențele și de a afla noi informații în ariile care îi interesează.

 

Pentru extinderea titlurilor pe care le avem deja în bibliotecă (peste 200), am ales cu această ocazie o serie practică, HBR 20-Minute Manager Series, care e compusă din cărți menite să ajute cititorii să-și însușească abilități esențiale pentru carieră, precum: time management, conducerea eficientă a unei întâlniri, facilitarea creativității în echipă, realizarea evaluărilor de performanță, deprinderea unor competențe de bază în domeniul financiar etc.

 

Orice profesionist care aspiră să-și dezvolte latura profesională și personală poate obține rapid sfaturi și idei de la o sursă de renume, Harvard Business Review.

 

Cărțile noi achiziționate în Biblioteca Digitală:

  1. Managing Time

Timpul este o resursă importantă, iar gestionarea eficientă a acestuia este definitorie pentru productivitatea noastră și pentru rezultatele obținute. În Managing Time, sunt oferite sfaturi pentru modul în care să ne petrecem timpul, planificarea task-urilor, prioritizarea sau evitarea amânării task-urilor.

  1. Running Meetings

De fiecare dată când organizăm o întâlnire, este indicat să trecem prin câteva etape, prin care ne asigurăm că fiecare întâlnire va fi eficientă și plăcută pentru toți participanții.  Ghidul oferă idei de bază pentru crearea unei agende, asigurarea că toți membrii sunt “auziți”, luarea celor mai bune decizii și realizarea activităților de follow-up.

  1. Innovative Teams

Creativitatea nu trebuie lăsată pe seama celor pe care îi considerăm creativi în companie! Toți suntem creativi, iar asigurarea unui mediu propice dezvoltării creativității în echipă este benefic pentru rezolvarea problemelor, crearea unor produse inovatoare sau o mai bună colaborare și comunicare între membrii echipei.

 

Alte cărți disponibile în biblioteca noastră, din seria HBR 20-Minute Manager: Performance Review, Managing UP, Finance Basics, Delegating Work.