În această săptămână, colegul nostru de la Sales, Cristi, ne-a împărtășit din experiența lui în echipa nostră, în interviul din Star Team!
Vă invităm să citiți tot interviul și să descoperiți povestea sa în Class IT!

 

1. Cum ai descrie perioada petrecută în Class IT, din punct de vedere profesional?

Voi incepe prin a mentiona de la inceput ca nu sunt o persoana foarte vorbareata, cei care mai stiu inteleg la ce ma refer, asa ca raspunsurile mele vor fi relativ scurte :).

A fost si este in continuare o perioada foarte interesanta. Imi place ca sunt mereu multe provocari. Sunt mereu lucruri noi de invatat despre industrie si despre servicii. Am invatat multe lucruri legate de colaborarea cu diverse tipuri de personlitati; aici ma refer atat la clienti, dar si la colegi.

 

 2. Care e prima amintire care îți vine în minte, din primele zile la Class IT?

De fapt, ar fi doua: Faptul ca am venit sa vand eu ceva si mi-ati vandut voi altceva: un colectiv si o companie interesanta. In a doua zi, cand inca mai invatam numele colegilor, am fot invitat sa particip la o traditie a departamentului. Desi aveam alte planuri unul dintre colegi a fost destul de insistent incat sa ma determine sa particip :).

 

3. Cum te-a ajutat compania noastră și mediul de lucru să evoluezi?

Am invatat mult despre cum sa vinzi la un alt nivel, dar mai ales cum sa vinzi intern. Nu pot sa zic ca stilul meu de interactiune s-a schimbat, insa am avut ocazia sa aplic anumite principii. Un alt lucru pe care il apeciez la Class IT este modelul de management care te determina sa gasesti singur solutii la provocari. Il consider un model sanatos deoarece te invata sa gandesti din mai multe puncte de vedere, si nu doar din cel al vanzatorului.

 

4. După zeci de întâlniri avute cu potențiali clienti, care au fost cele mai mai provocări identificate, în vinderea serviciilor IT?

Eu, ca si vanzator, nu am incercat niciodata sa determin pe cineva sa cumpere ceva ce nu are nevoie. O provocare reala este sa descoperi impreuna cu clientul ceea ce are nevoie, chiar si atunci cand el nu este constient de acest lucru. La asta se adauga cladirea increderii iar persoanele care participa la luarea deciziei sa creada in solutia/produsul/serviciul tau si implicit in tine.

Ca si raspunsuri punctuale:

  • La inceput mi-a fost dificil sa fac clientul sa inteleaga corect diferentierea dintre noi si alte companii. Le multumesc colegilor de la Sales pentru suportul in rezolvarea acestei provocari.
  • Ulterior a fost sa il fac sa creada cu adevarat ca suntem si ca facem lucrurile diferit si profesionist. Aici colegii de la tehnic mi-au fost de un real ajutor.
  • O alta provocare a fost sa constientizez ca nici (macar) noi nu suntem perfecti, dar ne imbunatatim constant. “I’m not perfect but I got a desire to improve.

Pe acesta cale, le multumesc colegilor care mi-au acceptat stangacia si mi-au inteles dorinta de rezultate.

 

5.Spune-ne ceva despre tine, ce îți place sa faci în timpul liber?

Imi place sa ies din oras, sa citesc, sa fac sport, si sa lenevesc. Se cam bat cap in cap… dar astea sunt 🙂

 

cristi