Cultura Star Team constituie un diferențiator puternic al companiei noastre și oferă clienților noștri o serie de beneficii prin intermediul specialiștilor noștri. Cultura Star Team îmbunătățește calitatea serviciilor livrate și îi motivează pe colegii noștri să avanseze și să învețe continuu pentru a se dezvolta personal și profesional.

 

Prin elementele specifice  Star Team, clienții beneficiază în mod direct de toate avantajele oferite de cultura noastră:

  • Gradele: Fiecare membru al Star Team deține un grad care reflectă experiența sa și competențele acumulate.

Beneficiile pentru client sunt date de acumularea accelerată de experiență (pentru a trece la următorul grad), care se traduce în: cazuri rezolvate mai rapid, stimularea proactivității, reducerea numărului de probleme care pot afecta activitatea, mai multe intervenții proactive.

  • Medalii: Pe baza performanței sale, fiecare membru este evaluat la 3 luni după criterii clare și poate primi una sau mai multe medalii care reflectă cele 10 valori ale noastre.

De exemplu, primirea medaliel Admiral’s Gratitude se reflectă în activitățile clientului prin: calitatea rezolvării intervențiilor (ilustrată prin feedback-uri), stimularea comunicării și a grijii față de toți angajații clienților.

  • Feedback: Îi integrăm pe clienți în procesul de evaluare a administratorilor și le cerem feedback constructiv pe criterii stabilite, pentru acordarea medaliilor. Clienții sunt astfel implicați direct în procesul de evaluare a administratorilor de teren, care în alte companii este intern sau chiar nu există.

Prin intermediul acestor diferențiatori, clienții primesc mai multă valoare și atenție orientată către nevoile lor, datorită specialiștilor mai bine pregătiți, care își îmbunătățesc în permanență competențele și acumulează experiență într-un ritm mai alert.