“Know what your customers want most and what your company does best. Focus on where those two meet.” Kevin Stirtz
Colectarea feedback-ului clienților este cel mai bun instrument de măsurare a performanței echipei și de îmbunătățire a serviciilor.
În Class IT, rezolvarea incidentelor și a intervențiilor realizate de către colegii noștri pentru clienți primesc, în majoritatea cazurilor, feedback din partea acestora, care exprimă cel mai bine gradul de satisfacție pentru serviciile livrate.
Prin sistemul de feedback, clienții își pot exprima direct opiniile cu privire la modalitatea soluționării cererii acestora, iar noi reușim să identificăm ce a mers bine și ce a mers mai puțin bine, pentru a ne îmbunătăți ulterior serviiciile.
Peste 11.000 de tickete rezolvate
În lunile iunie și iulie, specialiștii Star Team au rezolvat nu mai puțin de 11.270 de tickete pentru clienți. Din totalul ticketelor care au primit feedkack pentru modalitatea de soluționare, în 98% din cazuri feedback-ul clienților a fost de nota 10.
Aceste cifre devin adevărați indicatori de performanță, care exprimă cel mai bine rezultatele obținute de echipa noastră și care ne ajută să evoluăm constant.