Portalul Optimum Desk, prin care gestionăm ticketele primite de la clienți, a fost extins cu o soluție proprie de remote control pentru efectuarea intervențiilor de la distanță. Cu ajutorul acestei noi facilități, clienții vor beneficia de suport IT mai rapid și se va simplifica semnificativ procesul de conectare la PC-uri și de rezolvare a cererilor remote.
Beneficiile unei soluții proprii de asistență la distanță pentru clienți
Prin această soluție proprie, reușim să eficientizăm și să simplificăm intervențiile de la distanță pentru clienții noștri, cărora le oferim un set de soluții integrate pentru nevoile lor IT. Aceștia nu vor mai avea nevoie să instaleze alte soluții complicate de remote control, ci vor avea acces ușor la soluții special create pentru ei.
Cum funcționează soluția
Soluția de suport remote a fost integrată în agentul Optimum Desk, agent care este instalat pe stațiile de lucru ale clienților. Prin downloadarea unui kit o singură dată, soluția este instalată în computer, iar admmistratorii se pot conecta ulterior de la distanță pentru a oferi suportul IT necesar.
În anumite situații, pentru rezolvarea ticketelor primite de la clienți, este necesar ca administratorii de sistem de la Class IT să utilizeze o aplicație de accesare și asistență a PC-urilor de la distanță. Toate cererile IT venite de la clienți sunt gestionate în portalul nostru de ticketing, iar recenta soluție de remote control reprezintă o etapă firească în procesul constant de îmbunătățire a serviciilor IT oferite, care va elimina totodată folosirea altor soluții similare, precum Team Viewer.