Prima săptămână a proiectului de promovare a valorilor noastre a fost reprezentată de eficiență. Propunem să promovăm o valoare pe săptămână. Astfel, publicul va afla în detaliu modalitatea în care valorile se identifică în fiecare dintre noi. Mulți colegi au răspuns provocării și și-au alocat puțin timp pentru a ne impresiona cu momentele lor de maximă #eficienta.

 

”Salut, în cadrul valorii #eficienta doresc să mentionez o situatie critica pentru client. In timp ce eram pe teren la compania unui client, un utilizator din cadrul altei companii m-a chemat in locatie pentru a remedia o situatie de scanning. Situația era critică pentru utilizator și am sugerat că pot remedia în 5 minute prin aplicația de remote. După remedierea situației, clientul a fost mulțumit că s-a rezolvat foarte repede și nu a fost nevoit să aștepte pe cât a preconizat”, a spus Valentin G.

 

Să fii eficient înseamnă să îți folosești timpul într-un mod inteligent realizând acțiuni productive. De aceea, pentru a fii eficient, deseori trebuie să investești timp, energie și dorința continuă de a evolua.

 

Pentru mine un caz de eficiență a fost cel în care la firma la care am fost asignat am fost sesizat de o infestare de tip cryptolocker și am reușit într-o singură zi cu ajutorul colegului Catalin D. să verificăm 40 de stații, fapt pentru care firma nu a încetat activitatea.”, a transmis Emil P.

 

Nu ne permitem să irosim resurse, de fapt, nu ne permitem să irosim absolut nici o resursă. Orice element de ineficiență poate fi critic.

 

”La client sunt eficient în ceea ce fac datorită faptului că știu să mă organizez, să prioritizez și să rezolv mai multe cereri într-un timp scurt. Pentru a fi eficient este nevoie atât de comunicare, cât și de cunoaștere, iar pentru mine asta se întâmplă zilnic” – Andrei S.

 

Cum să arăt că îmi pasă de #eficienta?

  • Identifici evenimentele neproductive din activitatea proprie
  • Ești atent în jurul tău la munca în zadar, procese care nu sunt optime în ceea ce faci colegii tăi și găsești soluții de îmbunătățire
  • Identifici cum poate tehnologia să îmbunătățească afacerile clienților.