Esti un nou IT Manager in Class IT. Ce te-a motivat sa vii alaturi de noi?
In cariera, am inceput cu obiective mici, am prins gustul lor si am tintit catre long term objective. M-am concentrat pe reusita si asta m-a tinut mereu motivat, plin de energie sa merg mai departe chiar si atunci cand situatia era de asa natura incat trebuia sa renunt. Revenind la subiect, renumele, succesul si colectivul Class IT m-au determinat sa ma alatur echipajului.

 

Care este primul tau obiectiv important in noua ta pozitie?
Asa cum spune si Manualul de supravietuire la birou, principalul meu obiectiv in noua pozitie este sa fac ceea ce spun ca fac. Provocarile apar de pretutindeni, trebuie doar sa sti sa le gestionezi corect, sa fii constient ca nu exista exceptii sau scuze.

 

Care este cea mai importanta lectie invatata in cariera ta despre construirea de relatii de calitate cu clientii?
Faptul ca oamenii din jur se bazeaza si au incredere in tine, faptul ca ei stiu ca tu esti omul care le poti rezolva problemele acestea sunt doar doua din multitudinele lectii de invatat pentru a putea fi respectat asa cum ti-ai dorit intotdeauna, si evident reprezinta bazele unei relatii stranse cu un client.

 

Ce te motiveaza cel mai puternic pentru a atinge performanta ca IT Manager?
Reusita si succesul transpuse in multumirea clientului!

 

Ce vrei sa transmiti noii tale echipe de administratori de sistem?
Echipa mea de administratori de sistem in primul rand trebuie sa stie sa isi asume valorile, cultura Class IT, sa fie mandri de faptul ca fac parte dintr-o echipa stelara unde limitele in aprofundare si dezvoltare profesionala in domeniul IT nu exista.

 

In al doilea rand, trebuie sa stie ca daca isi asuma Manualul de supravietuire la birou si tind spre Manualul de excelenta, adica sa faca mai mult decat ceea ce au zis ca o sa faca, cheia succesului se afla in mana lor.