Prin cultura Star Team, reușim să adăugăm emoție și joacă activității zilnice de la Class IT și creștem performanța în livrarea serviciilor de externalizare IT.
Cultura organizațională reprezintă un sistem de valori și concepte, care determină comportamentul și caracterul activitătii firmei.
Aceasta este considerată din ce în ce mai mult ca având o influență ce determină performanța unei companii. În majoritatea cazurilor, rezultatele bune și foarte bune sunt asociate cu capacitatea liderilor de a menține și dezvoltă o cultură organizațională puternică care să conducă către realizarea obiectivelor propuse.
Ne bazăm pe setarea unor obiective și valori comune cu ajutorul cărora putem ajunge unde ne-am propus.
Pornind de la modul în care se îmbracă angajații, până la modul în care sunt gestionate conflictele, totul are rolul de a omogeniza anumite conduite și de a aduce rezultatele pozitive dorite.
Încă un element important în cultura organizațională este reprezentat de stabilitatea angajaților. Aceștia trebuie să aibă oportunitatea de a crește și a se dezvolta pe plan profesional. Astfel, planificarea și învățarea continuă, oferite sub forma unor cursuri și training-uri, sunt necesarul ce dovedește angajaților că dorești și ești dispus să investești în ei.
Recunoașterea performanței definește motivația în rândul angajaților, tocmai de aceea, ajutați să meargă „the extra mile” vor aprecia suportul și vor atinge pragul de stabilitate dorit.