„În ultimii 10 ani, am lucrat direct cu sute de angajați. Am descoperit că dorința arzătoare de a reuși, investiția continuă in dezvoltarea personala și decizia de a depune efortul necesar sunt componente esențiale ale reușitei, dar toate acestea sunt undeva mai sus în piramida performanței. Baza acesteia este formată, cu adevărat, din trasăturile de comportament și atitudine manifestate de fiecare individ, care pot fi încadrate în patru categorii” Bogdan Tudor 

 

Care sunt cele 4 tipuri și cum recunoaștem fiecare tip de locotenent?

  1. Locotenent „Blocaj”:
  • Nu comunică nimic, trebuie să revii periodic și să-l întrebi care este stadiul task-urilor;
  • Identifici că misiunile nu sunt finalizate și că s-au blocat dintr-un motiv anume: nu a primit ce avea nevoie de la colegi, nu a avut informații, nu a știut ce să facă;
  1. Locotenent „Întrebare”:
  • Întreabă imediat ce întâmpină o situație neprevăzută;
  • Nu face efortul de a găsi soluția la provocarea întâlnită; îi este frică să ia decizii, este afectat de sindromul „șeful este mai deștept”;
  1. Locotenent „Decizie”:
  • Identifică o situație nouă și se gândește la posibilele soluții, înainte de a întreba;
  • Își arată intenția și își prezintă motivele pentru care o susține, în comparație cu restul variantelor;
  1. Locotenent „Autonomie”:
  • A căpătat încredere în propriile decizii pe măsură ce acestea au fost confirmate de comandant;
  • Acționează ca responsabil al unei sarcini sau misiuni și doar informează periodic;

Prin întrebări specifice, fiecare locotenent poate identifica singur în ce stadiu se află și care sunt pașii de urmat pentru a trece la următorul nivel!

 

Cum abordăm fiecare tip de locotenent?

 

1

 

2

3

4

Această clasificare are rolul de a ajuta membrii echipei noastre să evolueze și să depășească blocajele, pentru a obține rezultate bune în companie!

Fiecare membru este responsabil pentru nivelul la care își dorește să ajungă!