Lucian Dobrica

O săptămână a unui stelar este întotdeauna caracterizată de activități proactive, care preîntâmpină posibile probleme apărute la clienți și de un efort susținut, necesar în numeroase situații. Cei mai mulți dintre stelarii noștri sunt administratori de teren, care reprezintă interfața dintre noi și client și care au misiunea de a livra clienților, la o calitate înaltă, serviciile și suportul IT pe care Class IT le promite.

 

Fiecare administrator de teren are în grijă una sau mai multe companii, pentru care realizează activități de verificare a echipamentelor IT – computere, servere, imprimante, cabluri  etc. Bineînțeles, pe lângă aceste acțiuni repetitive, o mare parte din timp este dedicată recomandărilor către clienți și acțiunilor proactive, menite să contribuie la îmbunătățirea considerabilă a proceselor de lucru din compania-client.

 

Sistemele de monitorizare pe care le utilizăm furnizează administratorilor noștri resursele și informațiile de care au nevoie pentru a lua cele mai bune decizii pentru companiile administrate, dar și pentru a evita cu succes situațiile neplăcute, în care activitatea  clientului poate fi blocată sau întreruptă.

 

Mai jos, redăm o serie de situații întâlnite și de activități realizate de către unul dintre administratorii noștri, Lucian Dobrică, în săptămâna precedentă:

–          Operațiuni de instalare a unor stații noi la una dintre companiile administrate;

–          Instalare calculatoare noi și migrare a datelor, operațiune realizată sâmbătă;

–          Mutarea datelor de pe stații de lucru vechi pe altele noi;

–          Stergerea tuturor semăturilor din Outlook din stațiile companiei, întrucât se va implementa o nouă semnătură la nivel de server;

–          Rezolvarea unor probleme detectate la nivelul echipamentului pentru linia secundară de internet;

–          Înlocuirea liniilor de telefonie ale unui provider, ca urmare a depistării unor disfuncționalități;

–          Identificare și oferirea de noi recomandări pentru clienți (achiziționarea unui switch pentru extinderea rețelei, module de memorie Ram pentru stațiile mai lente, soluție de storage);

–          Implementare recomandări;

–          Inventariere echipamente cu QR Code;

–          Înregistrare informații noi în portal, precum și curățarea acestuia de informații inutile;

–          Organizare fizică a sistemelor și a cablurilor;

–          Instalare sisteme de operare noi pe stațiile de lucru unde rula Windows XP.

 

Punctele de mai sus reprezintă numai o parte din toate activitățile pe care le întreprind stelarii noștri în fiecare zi, efortul acestora fiind în permanență constant și orientat către desfășurarea în condiții optime a operațiunilor clienților noștri.