Valorile există atât timp cât sunt trăite. De aceea, prin #evoluția constantă de care dăm dovadă, reușim să depășim așteptările clienților și partenerilor. Nu doar facem ceea ce avem de făcut, ceea ce clienții se așteaptă să facem, noi facem mai mult decât atât.

 

 

Adevărul este că astăzi, clienții se așteaptă să se întâmple ceea ce trebuie să se întâmple. Nu este nici o surpriză atunci când îți faci treaba. Multe firme aleg să asigure nevoile clienților și să le ofere ceea ce li se cere. #Depasimasteptările înseamnă de zece ori mai mult decât simpla satisfacție a sarcinii împlinite, #depasimasteptarile se caracterizeaza prin loializarea clientului, oferindu-i de fiecare dată mai mult decât îți cere.

 

 

”Customer satisfaction is not customer loyalty”

 

 

Oferim momente neașteptate de satisfacție care îi fac să vorbească despre aceste situații. Pentru că aceste momente în care sunt absolut uimiți ne fac să ne dezvoltăm în continuare, ne fac să ne dăm seama că #valoarea este din ce în ce mai mare, ne ajută să ajungem la mai mulți clienți și să creștem accelerat. Și e mult mai #valoros atunci când poți spune că acea contribuție adusă de tine a făcut ca echipa Star Tech să #evolueze, nu?

 

 

Totuși, cum sa fac să #depasimasteptarile? este mult mai simplu decât ți-ai imaginat.

  • Termina un task mai devreme decât ai promis
  • Ajungi mai devreme la întâlnirea clienților
  • Nu renunța, indiferent de efort, atunci când ai de rezolvat o prblemă critică pentru client.

 

Deși sunt multe elemente care contribuie la imaginea unei firme, experiența clienților este nucleul care atestă succesul afacerii.