La Class IT, am lansat un proces foarte important de standardizare IT, prin care aliniem toate operațiunile și intervențiile IT realizate de administratorii noștri la clienți.
Prin acest proces, toți administratorii urmează un set comun de proceduri și vor oferi același tip de recomandări în situațiile IT întâlnite. Beneficiile se răsfrâng direct la clienții noștri, care primesc rezolvări mult mai rapide la cererile IT, au un grad crescut de securitate în companie și au garanția că primesc cele mai bune soluții IT și recomandări, agreate unitar de compania noastră.
Standardizăm toate operațiunile efectuate, de la suportul IT pentru stații de lucru, administrarea serverelor și a securității datelor, până la modul de implementare a planurilor de Business Continuity & Disaster Recovery sau realizarea backup-urilor. Am stabilit 30 de categorii principale, fiecare având propriile subcategorii de soluții.
O noutate în industria IT este integrarea acestor recomandări cu un portal online de soluții IT, Askit.ro, unde specialiștii noștri contribuie lunar cu nou conținut. În momentul în care rezolvă o cerere IT pentru clienți, administratorii pot găsi rapid și ușor toate soluțiile din categoria respectivă în Askit, reducând substanțial timpul de rezolvare.
Prin realizarea unui set de proceduri comune, administratorii din companie, atât cei vechi, cât mai ales cei noi, primesc același set de instrumente IT și ghidarea necesară pentru a furniza servicii IT de calitate, care să contribuie activ la susținerea afacerilor clienților noștri.