Bună, Marius! Bine ai venit în echipajul StarTech Team! Te rugăm să ne spui câteva ceva despre tine.

Bine v-am găsit J În primul rand sunt foarte bucuros că m-am alăturat echipei StarTech Team. Îmi plac provocările și aici nu ducem lipsă de ele, așa cum nu ducem lipsă nici de oportunități. În ceea ce mă privește, apreciez dialogul și cred în respectul reciproc. Ca hobby-uri, îmi place să citesc, deși cu greu găsesc timp pentru lectură, și sunt pasionat de drumețiile montane și călătorii.

 

Spune-mi, te rog, puțin despre background-ul tău profesional.

Am absolvit Facultatea de Electronică și Telecomunicații la Universitatea Politehnică București. După absolvire am lucrat la companii care furnizau produse și servicii IT. Apoi mi-am continuat evoluția în departamente IT ale unor companii multinaționale din industria farmaceutică (Eli Lilly) și FMCG (Heineken), în diverse roluri care m-au ajutat să mă dezvolt profesional, începând de la technician la team leader, manager al departamentelor IT locale și manager regional. Am acumulat experiență în domeniile infrastructură, aplicații, management de proiect și portofolii.

 

În calitate de Director Operațiuni, ce obiective ți-ai propus în următoarea perioadă?

Obiectivul meu major este asigurarea unui serviciu impecabil, respectând astfel și una dintre valorile StarTech Team. Putem să atingem acest obiectiv prin patru modalități: (1) prin instruire și perfecționare continuă, care va duce la creșterea nivelului de competență și profesionalism, (2) prin consolidarea spiritului de echipă, (3) prin evoluția relației cu clienții către un parteneriat pe termen lung și (4) prin creșterea nivelului de responsabilitate personală și de echipă în furnizarea serviciilor.

 

Ești în echipa noastră de o lună, spune-mi care a fost cea mai mare provocare, cel mai mare hop peste care ai trecut?

Încă nu am trecut complet de hop, deși am progresat semnificativ J. Avem un portofoliu foarte mare de clienți pe care încerc să-i cunosc, să le înțeleg business-ul și nevoile de servicii, astfel încât să putem gestiona eficient relația cu ei prin livrarea serviciilor. Fac acest lucru direct, dar evident și prin intermediul IT managerilor, a tehnicienilor noștri și a colegilor din sediul central, care interacționează cu clienții. Le multumesc celor care în această lună au ieșit din ‘granițele’ fisei postului și au dat o mână de ajutor atunci când a fost nevoie.

 

Ce sfat sau recomandare i-ai da unui nou coleg aflat la început de drum în carieră sau companie?

Unui coleg nou i-aș recomanda din experiența proprie să fie mereu curios și să învețe continuu. Astfel își va deschide noi oportunități. Pe termen lung, l-aș sfătui să-și construiască atent cariera și să aibă grijă de reputația profesională, făcând lucrurile bine și nelăsând nimic la voia întâmplării. De asemenea, fii ambitios și propune-ți obiective mari, astfel vei avea motivația de a trece peste dificultăți.