La întâlnirea de pe 10 iunie de la Academie am dicutat despre responsabilitate, evoluție prin forțele proprii și performanță. De asemenea, am abordat succint și departamentele din cadrul companiei, precum și programele de dezvoltare disponibile fiecărui angajat.

 

Evoluția și performanța nu se ating în orele petrecute la birou, ci acasă, în timpul liber, citind articole și materiale de specialitate. Deși StarTech Team îi încurajează pe angajați și le oferă programe de dezvoltare, fiecare este responsabil de evoluția proprie.

 

Star Team este formată din peste 150 de specialiști, iar mulți dintre ei au început din Academie, având un parcuurs ascendent în compania noastră. Una dintre aceste povește este a lui Claudiu Șerban.

 

Claudiu și-a dorit să-și schimbe cariera și a aplicat la StarTech Academy în martie 2018. După terminarea Academiei, a fost angajat la StarTech Team ca OnSite Support la clientul Gada Group 4 ore pe zi, iar în restul timpului făcea intervenții. În luna ianuarie 2019, după nici un an în echipajul nostru, Claudiu a obținut certificatul CompTIA IT Fundamentals și a găsit o cale prin care să-și continue evoluția ca Manager IT.

 

Un alt exemplu de poveste de succes este cea a lui Ștefan Nagy.

 

Ștefan a terminat Academia în vara anului 2017 pentru că își dorea să-și schimbe cariera. După ce a fost angajat la StarTech Team, a fost implicat în mai multe proiecte, evoluând din ce în ce mai mult. America a fost primul proiect pe care a lucrat după care a continuat pe proiectul Fortuna, iar acum este unul dintre cei mai apreciați ingineri de sistem la BRD.

 

 

Antonia Iancu nu s-a mulțumit nici ea doar cu ceea ce învăța la birou. Și-a început cariera la StarTech Team în departamentul Remote Support, iar acum lucrează în departamentul SOC și își continuă evoluția, urmând cursul CompTIA Security+.

 

 

 

Evoluția ține de fiecare în parte și poate fi atinsă doar cu efort suplimentar și dedicare. În acest sens, StarTech Team vine în întâmpinarea angajaților cu peste 10 programe de dezvoltare:

  • Program de evoluție StarTech Academy ne propunem să  extindem orizontul de cunoștinte cu elemente de networking și securitate.
  • Program de perfecționare continuă – în fiecare zi de luni se organizează cursuri la academie pentru cei care au nevoie de mai multă pregătire pentru a lua testul.
  • StarTeam Pro Academy – angajații au ocazia de a urma certificări CompTIA subvenționate de StarTech Team.
  • Star Team Tech Update – prezentări interne dedicate alinierii cu soluțiile StarTeam, dezvoltării cunoștintelor tehnice și formării unei comunități de specialiști IT.
  • Star Team AskIT – este o colaborare care presupune urcarea de articole cu soluții IT pe platforma “Askit.ro”, acestea fiind utile atât profesioniștilor, cât și utilizatorilor nontehnici.
  • Star Team Get Healthy – în fiecare zi, avem mere sau alte fructe la recepție pentru energizarea și vitaminizarea fiecărei zi.
  • Star Tech Get Fit – teren închiriat pentru potențiale ieșiri săptămânale în echipa, pentru a face mișcare.
  • Star Team Stellar Reunion – la fiecare 3 luni, echipa Star Team se reunește și sărbătorește reușitele colegilor.
  • StarTeam Pro Diploma – subvenționarea cu 50% a costului de școlarizare la facultățile tehnice agreate.
  • StarTeam Early Weekend – program redus cu 2 ore în ziua de vineri, dacă nu există încărcare.
  • StarTeam Longer Holiday – vacanță prelungită în perioada sărbătorilor de iarnă, pentru membrii echipei stelare.
  • StarTeam de 10 – primii 10 tehnicieni care au luat note maxime la testul de luna trecută vor fi recompensați cu câte 100 euro în plus față de salariul normal în fiecare lună.

 

De asemenea, la întâlnire a fost prezentat și Marius Ioniță, noul Director de Operațiuni din compania noastră.

El coordonează departamentele NOC, SOC, IT Consulting, Help Desk – Service Desk, Soluții și Management Office.

Dacă unul dintre manageri nu este disponibil, poți apela cu încredere la Marius.

De asemenea, dacă te întâlnești cu următoarele situații, îl poți contacta pe Marius:

  • Situații ce țin de colaborarea interdepartamentală
  • Propuneri de îmbunătățiri a proceselor operaționale care afectează mai multe departamente

Date de contact:

Nr telefon: (+40) 751 253 592

Adresă de e-mail: Marius.Ionita@startechteam.ro

 

Marius coordonează 6 din departamentele StarTech Team. Departamentul NOC este responsabil cu asigurarea serviciului de rețea neîntrerupt.

Dacă ai nevoie de…

  • …realizarea unei soluții noi…
  • …repararea unei device care nu mai funcționează….

…contactează-l pe Claudiu Popa, NOC Manager:

În cazul în care Claudiu nu este disponibil, îl poți contacta pe Marius Ioniță.

Departamentul IT Consulting este responsabil cu raportarea și oferirea de consultanță cu scopul de a îmbunătăți activitatea de suport IT și modul în care utilizatorii și business-ul clientului folosește tehnologia în activitatea proprie.

Dacă ai nevoie de…

  • …rezolvarea unei probleme ce ține de clienții lor…

…contactează-l fie pe Constantin Prențu, fie pe Claudiu Șerban:

 

În cazul în care Constantin sau Claudiu nu sunt disponibili, îl poți contacta pe Marius Ioniță.

Departamentul Help Desk – Service Desk preia și rezolvă tichete pe care nu le pot prelua tehnicienii alocați clienților din lipsă temporară de capacitate. De asemenea, acest departament se împarte în trei subdepartamente:

  • Onsite
  • Remote – care este alcătuit din 2 echipe
  • Overflow

Dacă ai nevoie de… orice ține de departamentul Help Desk – Service-Desk…

…contactează-l pe Gabriel Paraschiv:

În cazul în care Gabriel nu este disponibil, îl puteți contacta pe Marius Ioniță.

 

Totodată, în cadrul Stellar Reunion s-au prezentat și actualizările aplicației Optimum Desk. Noua versiune a aplicației beneficiază acum de îmbunătățiri precum:

  • Clientul are acces la toți pașii care duc la rezolvarea tichetului
  • Clientul are posibilitatea să ia legătura direct cu tehnicianul
  • Clientului i se va afișa un scurt sondaj despre calitatea serviciilor de care a beneficiat, după sistemul acordării steluțelor
  • Clientul are opțiunea de a atașa documente/ fotografii în aplicație
  • Aplicația analizează calculatorul clientului și îl ajută pe tehnician să-și dea seama de problema întâlnită mai repede
  • Aplicația îi sugerează tehnicianului o soluție la problema clientului și îi permite să trimită comenzi directe pentru rezolvarea acesteia

 

Așadar, întâlnirea de pe 10 iunie se poate descrie, pe scurt, astfel: Perfomanța ține de dorința fiecărui angajat în parte. StarTech Team îți pune la dispoziție diverse programe și beneficii, însă adevărata provocare este documentareea individuală.

Până la următoarea revedere, găsiți mai jos câteva poze de la această reuniune.