Conceptul de engagement desemnează gradul de implicare al angajaților, dacă aceștia încearcă mereu să se autodepășească în activitatea desfășurată sau dacă sunt mai puțin, sau chiar deloc, implicați.
În prezent, și noi muncim la înserarea unei analize de engagement la nivel de companie. Nu este un proces ușor de realizat, însă cu perseverență vom ajunge la rezultatul dorit.
În general, oamenii se implică și dau tot ce au mai bun în locurile unde se simt apreciați și unde își pot valorifica cel mai bine cunoștințele și aptitudinile. În orice companie, motivația angajaților de a munci este direct proporțională cu entuziasmul lor,
Deși engagementul poate lăsa impresia că depinde numai de modul în care angajații sunt tratați, se bazează foarte mult și pe felul de a fi al acestora. Tocmai de aceea, cei mai „engaged” se dovedesc a fi angajații care au ales locul de muncă ghidându-se în mod special după valorile și misiunea companiei, în care se regăsesc perfect.
Deși nu pare a există încă o rețetă pentru a spori nivelul de engagement într-o firmă, aprecierea muncii calitative și recompensarea acesteia sunt căi sigure spre menținerea devotamentului angajaților și a dorinței acestora de a depune în continuare eforturi, atât pentru succesul profesional propriu, cât și pentru cel al companiei.