Ce ar putea însemna ore, săptămâni, poate chiar luni întregi de muncă zilnică, fără a avea rezultate? De aceea, noi, cei din StarTeam, nu suntem focusați strict pe realizarea activităților, ci pe ceea ce rezultă la final în urma lor.

 

Comparând cu un meci de fotbal, orientarea către rezultat înseamnă ”a băga mingea în poartă”.Indiferent de cum ai jucat, dacă nu reușești să înscrii, degeaba ai pasat bine și e păcat de efort.

 

De exemplu, ceea ce contează la finalul unui proces de suport IT este recunoașterea din partea utilizatorului pentru situația rezolvată și mai mult decât atât, primirea unii feedback super pozitiv pentru modul în care a fost gestionată situația apărută.

 

Punem pe primul loc rezultatul întregii echipe în procesul de suport, privind din perspectiva clientului.

 

Să presupunem că avem o imagine nefavorabilă ca și echipă în fața unui client. Chiar dacă un angajat anume sau departamentul său și-au făcut treaba, în condițiile în care alt membru al echipei sau din alt departament a greșit și a generat un rezultat nefavorabil, tot procesul și toată activitatea au fost făcute în zadar. De aceea, noi, cei din StarTeam ne implicăm și susținem un coleg sau un alt departament atunci când este nevoie de susținere.

 

Nu suntem interesați de scuze și nici de ”DE CE” nu s-a întâmplat ceea ce trebuia să se întâmple?

 

Cum arăți orientarea către rezultate?

  • Pui pe primul loc rezultatul final al activităților realizate
  • Finalizezi cu succes ceea ce îți propui
  • Vii cu soluții prin care să îți susții echipa când are nevoie, nu doar când arăți cu degetul ce nu merge bine.