Ciprian Lazar

În săptămâna trecută, activitatea stelarilor noștri a adus, încă o dată, confirmarea proactivității activității Class IT. Cel mai bun exemplu al săptămânii a fost oferit de locotenentul stelar Ciprian L., care s-a remarcat prin două initiative.

 

Colegul nostru verifică, în fiecare dimineață, înainte de a pleca de acasă, mail-ul personal și alertele clienților, pentru a se asigura că nu există avarii la clienții proprii. Miercuri, colegul nostru a constatat că, din cauza unei întreruperi de curent din timpul nopții, activitatea companiei era blocată. A intervenit imediat și astfel, colegul nostru a reușit să remedieze situația înainte de începerea programului, fără afectarea activității clientului.

 

O a doua inițiativă stelară a colegului nostru este mutarea, din propria inițiativă, a celor două servere găzduite local de clientul D.  într-un spațiu nou, care să asigure o funcționare optimă a acestora. Echipamentele și cablurile au fost mult mai bine aranjate, iar produsul final a fost pe măsura muncii depuse.

 

Imaginile vorbesc de la sine:

 

Întrucât astfel de operațiuni nu pot fi realizate în timpul programului, stelarii noștri efectuează aceste operațiuni în afara programului de lucru, pentru a nu afecta activitatea clienților.

Felicitări, locotenent Ciprian L., pentru munca depusă! Cu astfel de colegi stelari, putem ajunge oriunde ne dorim!